Back!

Hallå där!
Nu är jag hemma igen, men snart drar jag igeeen :P Brorsan hämtar mig om en timme å skjutsar mig till valbo, ska vara barnvakt åt tjejerna å sova där. Sen skjutsar jag minstingarna till dagis imorron, innan jag själv åker till skolan på en tekniklektion. Får även låna deras bil till fredag eftermiddag, snäällt :)

Jag har iaf haft det toppen i järvsö! Är riktigt nöjd med de här två dagarna, har ingenting att klaga på.. sett en massa fina djur, djur jag aldrig sett förr osv osv. Haft intressanta föredrag vi fått lyssna på.. gjort intressanta övningar. Var ute och åt en goood middag igår kväll på en restaurang där i järvsö, blev kycklingfilé, strips, varma grönsaker å bea för mig! Muuums.
Knäppt en massa bilder med, vet dock inte hur bra alla blev.. men jag slänger upp dem imorron, hinner inte just nu. En annan bra sak var att jag fick sova själv i en dubbelsäng.. man har sina fördelar när man är gravid. ;)

Något som dock var MINDRE bra var att jag vaknade 5 inatt av joooordens sendrag i vaden igen. Gjorde så jääääkla ont, å jag vaknade själv av att jag skrek "aj aj aj aj aj!" typ.. tydligen hade jag skrikit ett bra tag innan, men det måste jag gjort i sömnen för det minns jag inte. :P Då låg jag dessutom på övervåningen, var några i rummet bredvid, å sen några på nedervåningen.. typ två på nedervåningen och alla i rummet bredvid hade vaknat. Stackrarna :P Christina kom å knackade på å trodde att jag fått värkar och var på väg att föda barnet. Hahah, tur var det väl att det inte var så, är rätt glad att jag bara hade sendraget.. han får lov att stanna kvar till augusti. :)
Sen skulle jag somna om, men blev att gå och kissa först.. lade mig igen, å var på väg att somna när jag hör ett irriterande jävla surrande vid fönstret. Tänkte att det bara var en fluga, men det slutade inte heller.. så då kollar jag å ser att det är en humla där! Ville inte sova i samma rum där den var, så tappade bort den ett tag å blev sååå frustrerad. Men sen fick jag tag på han, spolade ner han i toaletten, men inte ville han spolas ner heller.. fick spola några ggr för att det skulle funka. Till slut gick det iaf, då var det en timme kvar innan alarmet skulle ringa, å jag kunde ÄNTLIGEN få sova igen! Lillen i magen började sparka på ordentligt då istället, men det gjorde inte att det blev några problem med att sova. :)

Jaja, det var verkligen en bra resa som sagt. :)

Nuu en snabbdusch och sen iväg!
Puss på er!




Kommentarer
Postat av: En Humla

Eyy vaafaaan bruden! Do lix bah plocka min bruscha, versta noll respekt aiight.



Bäjz

2010-05-20 @ 05:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0