Å lite mer plugg

Hej!
Nu är det dags å laga ihop mat, sen ska jag sitta med böckerna framför näsan hela kvällen.. sista chansen nu inför tentan imorron. Kan så gott som alla frågor, måste läsa på mer om växthuseffekten och evolution bara.. suuuuck! Men imorron är det över, så får det gå hur det vill! Sen har jag helg..
Imorron eftermiddag åker jag nog och säger upp lägenheten också. :) Hoppas jag får prata med en trevligare person då än bitterfittan jag fick prata med om det i telefon idag iaf.. ogillar verkligen otrevliga folk i telefon när man ringer å frågar om saker, det är förfan deras jobb så de bör låta trevlig! Iofs så ogillar jag bitterfittor överhuvudtaget. Det är en sak som är säker... Visst, ingen går och är glad jämt, men folk som har en allmänt otrevlig attityd och ofta går å surar över småsaker, de klarar då jag mig ifrån iaf. :P

Jaja, den 17e blir det amningsinfo och bb-visning på bb :) Ska bli himla intressant! Har hört gott om det också. Sen den 20 & 27 maj är det föräldraträffar på mvc. Även det ska bli riktigt intressant. Så är det återigen ett besök hos barnmorskan den 28e. Sen slutar jag ju den 3, å sen är jag leeedig. :)

Ja, mat och plugg var det.
Ha en fin kväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0