yeah

Nu har jag varit duktig hela eftermiddagen å suttit å pluggat. Flöt på bra faktiskt, inte klar än med hemtentan men det är på god väg iaf.. Lite mer som ska in, sen så. Får väl se hur det går, är nöjd om jag får ett E på skiten.. :p I värsta fall blir det väl omtenta då, inte så mycket mer med det. Problemet med mig är ju att jag kan göra bättre ifrån mig ibland egentligen, det är det där med orken det hänger på. Är ingen som siktar på högsta betygen heller, är nog därför jag inte orkar. Blir jag godkänd är jag glad. :) Sen vet jag att jobbet som förskollärare passar mig ändå, utan att jag ska behöva visa upp en massa toppbetyg.

Får se vad kvällen erbjuder, lite mer plugg om jag orkar det, annars får det vänta till imorgon och jag kör på en lugn tv-kväll istället. Heldag imorron i skolan, ledig resten av veckan.
Påsk i helgen också, det syns inte om man kikar ut direkt... fan, på påsken ska det ju inte vara nån snö kvar, det ska vara sol och lyckligt ute, utklädda påskkärringar å allt vad det är. :) Less på skitvädret! Brukar tycka den högtiden är riktigt mysig, i år vette sjutton. Men, det blir vad man gör det till! Har inga speciella planer för helgen iaf, det visar sig. Folk ska väl festa förstår jag. ;) Blir väl med på någon förfest iaf, skulle jag tro. Annars är jag öppen för förslag, om det är någon som inte ska festa :) Men det är jag ju öppen för varje helg, såklart.

Nu ska jag laga mat. Sjömansbiff, potatis, pepparsås å sallad blir det idag :)

Tjingeling !







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0