torsdag kväll

Hej alla !
Sitter hemma nu, nyss käkat och dammsugit.
På eftermiddagen blev det hem till Sarah och kika på lägenheten nu när hon fixat mer i den, supersnyggt å mysigt! Blev bjuden på gott fika också. ;) Så imorron blir det partaj där, jag ska som sagt vara med och vara social och fotografera blir det väl. ;p Sen på lördag ska vi se melodifestivalfinalen där med :)

Får se vad som händer ikväll, jag har ingen aning? Verkar inte gå nåt bra på tv heller. Kom gärna förbi på besök! :D

Nu är det snart bara 4 dagar kvar till UL. Kl 8 på tisdag morron! <3

Ska väl sätta mig framför tvn eller nåt då.

Tjingeeeling

Kommentarer
Postat av: sofie

Om du vill får du ju skriva på bloggen om det är kille eller tjej :D så fixar jag isof bäbis kläder :D pappa har ju en del kvar efter min 2 åriga syster och fler som har till små pojkar så :D

2010-03-11 @ 21:28:53
URL: http://sofiilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0