sol

God morgon!
Vaknade redan innan 10 idag, vaknar ofta i tid numera. Rätt skönt.. å solen skiner. <3

Var en rätt seg kväll igår faktiskt. Men så äre ibland. Det blev jag, Sarah, Camilla, Tove, Sandra, Christofer, Kim, Lillis, Danne, Micke, Erik, Bobban och Tony iaf.

De flesta drog på 8ball eller kharma vid 12snåret, jag åkte hem, somnade vid 1 redan, och sov sköönt!
Ikväll äre melodifestivalfinal! :D Wiihoo! Men det blir ju en ballad som tar hem det, förmodligen Anna.. :S Heja heja Eric Saade! Hans låt är bäst å snyggast nr.. de fattar inte att de inte kan skicka en ballad, det går inte hem i ESC. Skitmånga som har ballader, de hör igenom dom å sen glöms dom bort. Bara de lite mer speciella balladerna kommer man ihåg, sådana man fastnar för direkt, å någon sån har inte vi med! Bara Andreas Johnsons isf, men han kommer ju inte vinna.

Bilderna från igår.



















De enda bilderna typ, på mig å Camilla :P

Kommentarer
Postat av: sofie

Det är lungt! :D man behöver ju rätt mycket kläder när dem är små :p dem växer ju ur rätt snabbt, hihi. inte är det speciellt billigt heller. :p men fixa lite är det minsta jag kan göra :D kram

2010-03-13 @ 21:20:17
URL: http://sofiilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0