Shopping

Halloj!
Kom hem för en liten stund sen, har nyss ätit nu. Var i valbo några timmar med Camilla, Sarah å Linn :) Blev en hel del shopping, så nu är jag några tusenlappar fattigare efter att räkningarna har betalats också. Men man måste ju få unna sig. ;) Blev en del köp till lillprinsen också. Oj, vad han kommer bli bortskämd med saker sen känns det som. ;D Kommer hellre lägga mina pengar på honom än mig själv :) <3

Kvällen ser väl inge vidare ut, blir väl att börja skriva på hemtentan förstår jag. Känns motigt, men det måste ju göras..
Morrondagen blir nog rolig, eller kvällen rättare sagt. Blir lite folk hos Sarah som dricker, jag får gå in i min roll som fotograf som vanligt. ;)

Här är även bilder på mina inköp idag :)



Två supersöta mössor jag hittade. Väldigt väldigt ljusblå är den ena, den andra likadan men vit också som ni ser :P



Blev helt förälskad i denna urgulliga mössa med öron :)



Söta strumpor.



Detta var ju två givna plagg att köpa, sååå sött!






:)


Köpte dessa snygga converseskor på Scorett, 699:-


Linne från Gina, 129:-


Linne från Gina, 129:-


Kjol från Gina, 99:-





Kommentarer
Postat av: Caroline

Söta kläder

2010-03-25 @ 22:06:49
URL: http://carolinewestin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaha fy vad söt den gröna mössan var :) Ge mig en bebiiss ;)

2010-04-04 @ 22:56:22
URL: http://lindasmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0