:S

Tjena!
Ska strax göra mig lite mat och ta upp lite tvätt jag har. Sen hämtar mamma mig och skjutsar in mig till valbo, där jag ska vara barnvakt igen :) Är väl hemma ikväll vid 10tiden skulle jag tro..
Får se om det går bättre att plugga då, hittills har det ju inte gått alls. Blev bara trött när jag skulle leta i alla dessa böcker med liten text, vilket gjorde att jag lade mig för att slumra till en stund istället. Blev bara 10 min ungefär.

Hoppas det går bättre de kommande dagarna.. jag har svårt för att plugga på dagarna, speciellt när solen skiner utanför också. Igår kväll skrev jag två sidor från barndomskartan på lite över en timme. Ja, jag pluggar nog bättre på kvällarna. Får väl sätta mig med böckerna ikväll helt enkelt. Vill ju inte gärna få omtenta!

Inget roligt blogginlägg, men den här dagen var inge rolig heller! Hoppas ni har det roligare!

Pussis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0