S R Y

Ja, sorry igen för mitt dåliga uppdaterande. Blev aldrig riktigt tid till att skriva igår.
Gick till Sarah redan på eftermiddagen, kikade på sex and the city och gjorde oss klara. Så blev det en kycklingkebabtallrik nere på Milano.. Mums!
Sen kom Micke dit först, lite senare Camilla, och strax efter även Viktor. Var bara vi fem ett tag, sen kom även Linn. Därefter rände en del folk in :) Vet inte riktigt vad vissa hette ens.. Åke, Kim, Jagge, Lillis och Timmie kom också iaf. Var rätt många ett tag, sen försvann en del dock så vi blev inte så jättemånga kvar :) Rätt chill kväll!
Vid halv tolv tiden stack de iväg på krogen, jag å Viktor var ute å åkte bil i nästan två timmar.. trevligt å glida runt, ett mcdonaldsbesök blev det också. Mötte upp Tove som också var ute å åkte också. :) Fick skjuts hem så jag var hemma lite innan 01.30, blev å sitta vid datorn en stund och sen sooova.

Får se vad denna dag erbjuder. Camilla å Sarah kanske ska ut, isf joinar jag väl dom innan. Roligare än å sitta hemma :) Får se om det blir nå fler då, eller vad som händer..

Haha, lätt bästa kommentaren sagd igår av Kim: Jaahaa.. Gillar han starwars?
:D HAHA !

Bilder från igår :)




Fina flickor :)

Höhö ;)





























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0