pluggkväll

Halloj!
Blev en sväng in till gävle idag med Sofia, åkte in med 12bussen.. jag var ju tvungen att se "Våra bästa år" innan, såklart.
Hon hittade sina presenter hon skulle handla, å jag hittade mina. Så blev det en sallad på Waynes, godaste salladerna jag äitit har de där! Prova om ni inte gjort!
Var hemma vid 16tiden, då somnade jag på soffan.. blev riktigt seg å trött sen jag kom hem. Sköönt var det!
Vaknade nyss, måste laga till mig nåt käk.. sen ska jag försöka påbörja å skriva klart ett reflektionspapper som ska in imorron. Så har jag en ledig dag imorron från plugg. :) Då behöver jag inte plugga mer förrän söndag/måndag. Wiiho!
Sen har jag Andra avenyn som belöning kl 9, får försöka hinna klart till dess. ;)





Kommentarer
Postat av: Anonym

Går det bra i skolan ? :)

Och har magen växt mer? Åhh mysigt att vara gravid. hihi

2010-03-11 @ 14:08:41
URL: http://lindasmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0