opepp

Jag känner hur opeppet kommer smygande mer och mer.. sitter och käkar nu, men strax ska jag ta tag i letandet av alla böcker. Hemtentan måste påbörjas... det är bara det som är det jobbiga, sitta å leta i böckerna. Jag hatar att leta efter saker.. spec när jag inte vet om jag kommer hitta det jag letar efter. Jag avskyr verkligen att tappa bort saker, för det betyder att jag måste leta.. jaja. :P
Sen gör det inte saken bättre att det snöar ute!

Ikväll kommer Sarah hit, vi ska kolla på Dating in the dark och New moon.
Imorron är det plugg som gäller, samt vara barnvakt.

Vad händer annars i veckan? Inga planer hittills för min del, mer än plugg. Men det ordnar sig nog!

Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0