Observation

Hejsan hejsan!
Ska ta tag i pluggandet nu, målet är att vara klar med denna uppgift till lite senare idag när jag ska iväg å vara barnvakt. :) Så slipper jag det sen.
Var på min praktikplats idag å observerade barnen. Rätt intressant när man väl kommer igång.. Var kul å träffa alla sötnosarna också, de kom ihåg mig allihopa tror jag. :) Var ju fyra månader sen jag var där sist.. någon såg på min mage att jag var tjock också, då berättade jag att jag är gravid. Då frågade dom hur gammal jag är. :p haha, tyckte jag såg ung ut för att vara mamma kanske. ;p Sen var det någon som inte trodde på mig heller när jag sa det. De är söta, de där rackarna.

Vad händer i helgen dåå?
Tacos å film hos Sarah på lördag för mig och Camilla iaf, annars har jag inte en aning. Hör av er vettja! :)

Nu plugg! NU KÖR VI! Eller jag :p
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0