New moon

Hej! :)
Sitter hos Sarah nu med henne och Camilla, vi ska strax kika på new moon. Hoppas den är bra nu! :) Var nyss och käkade på Napoleon.. tänkte göra tacos men tiden rann iväg.
Anna ringde idag och sa att jag kunde hämta sakerna, så jag, mamma å pappa åkte dit. Nu har jag både barnvagn, skötbord, spjälsäng, babysele, barnstol och nån typ av babyrygga. Hur gulligt som helst att ge mig allt det där, riktigt tacksam :) I utbyte är jag barnvakt gratis åt tjejerna. Fick leka med dem idag medan mamma å pappa åkte hem med några saker, innan de kom tillbaka å skulle hämta resten. Lekte lite kurragömma, roligt :) Har kort på sängen å vagnen iaf, som jag slänger upp sen.

Nuu tänkte jag dock slänga upp bilder från Sarahs dator som jag själv aldrig sett förr. Lite gamla festkort :P




























Kommentarer
Postat av: cissi

haha härliga party bilder! :D och lite sommar känsla också... underbart!



2010-03-24 @ 17:11:12
URL: http://ceclilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0