måndag

Ny vecka igen då, å snön öser ner! Ingen vacker syn precis! :/ Det är ju fan 1 mars idag, nu ska våren börja komma!!
Strax ska jag iaf pulsa iväg i snön ner till banken, måste byta ut mitt visa-kort, det jag har nu har slutat funka, går inte att dra det längre. :S sen ska jag handla lite, så blir det hem igen. Ska vara i valbo vid 17.30, ska dit å vara barnvakt åt flickorna. :) Är väl hemma igen vid 10tiden ikväll skulle jag tro, kanske senare å, beror på bussen det.

Blir väl hem och sova, sen upp imon för skolan. :)

Bara att diska å promenera iväg då!
Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Linda Holmqvist

Går det bra i skolan ? =) Hoppar du av när barnet kommer ? Har den växt nått ? :)

2010-03-02 @ 14:27:34
URL: http://lindasmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0