köpis

Goddagens!
Kom hem för en liten stund sen. Blev köpis för mig en sväng idag, med Lisa. :) Inte alltför ofta man träffar henne numera, så det var trevligt! Hittade ett par sneakers iaf, svarta med vitt under, dom var niice ! Så blev det ICA Maxi och nu är jag hemma.
Sarah kommer förbi sen, vi ska kika på andra avenyn. :) Har ju varit uppehåll i två veckor nu pga os, men nu är det tillbaka igen, å det är såå välkommet.

Gjorde klart en hel uppgift igår kväll innan jag gick å lade mig, eller klar å klar. Men den får vila i några dagar, så kikar jag igenom den sen innan den ska in på tisdag. Jag pluggar bättre på kvällarna än dagarna.. min hjärna tänker friskare tror jag. :p Sen är det skönt också när man går och lägger sig, och veta att man har det klart. Annars äre bara segt å vakna dagen efter å veta att man måste sitta med det på eftermiddagen :p

Heldag i skolan imorron, sen är det heelg. Eller ja, lite plugg lär väl göras såklart men.

Ha en fin kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0