Jahaja

God morgon på er!
Måndag idag, nya tag.. en seminarietext ska vara skriven till imorron, som vi ska diskutera i våra studiegrupper. Ingen verkar fatta nåt av den, inte jag heller! En rubrik står med i studiehandledningen, sen ska vi skriva en text om det. Äh, det där orkar inte jag med. Jag läser lite av det som ska läsas, skriver ner lite stödord istället, å skriver texten imorron kväll. Får vi ingen information alls om vad vi ska ska skriva, huuur vi ska skriva, så blire inget med det heller! Blir säkert några bra diskussioner i studiegruppen imorron också..

Sen har jag mitt ultraljud att tänka på och se fram emot, tänker inte på annat nästan. :) Bara hoppas de kan se könet nudå, jag vill såå gärna veta! :) Men det tror å hoppas jag. Försöka sova tidigt ikväll, ska ju åka härifrån 07.30 imorron, mamma å pappa skjutsar, så hämtar vi upp Viktor vid bussen först. Om jag nu kommer kunna sova nåt! :P Det kommer jag säkert iofs, men frågan är hur bra jag kommer sova.. Kommer ju vara så pirrig å förväntansfull! :)

Jaa, ska väl läsa lite plugg å laga ihop mat nu.
Tjingeeelingen

Kommentarer
Postat av: cissi

gud vad spännande med ultraljud! förstår att du har svårt att koncentrera dig . . . men lycka till! både på ultraljudet och i skolan!

2010-03-15 @ 13:34:29
URL: http://ceclilas.blogg.se/
Postat av: cissi

gud vad spännande med ultraljud! förstår att du har svårt att koncentrera dig . . . men lycka till! både på ultraljudet och i skolan!

2010-03-15 @ 13:35:17
URL: http://ceclilas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh lycka till :D Hur gick det vad ska det bli!? :D mer bilder på bebis mage thanx :P

2010-03-16 @ 10:29:20
URL: http://lindasmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0