Hemmakväll

Har varit seg hela dagen idag, måste bero på det gråa skitvädret ute.
Blir hemma ikväll iaf. Camilla, Sarah å Tove skulle till David som har fest, men jag känner att jag orkar inte följa med ikväll.. orkar inte med värsta festen med fulla folk. Ikväll har jag min egen hemmakväll med godispåsen istället :) Skönt det med! Käkade precis tacos också, muums !
Får väl kika lite på Körslaget, i brist på annat att se.. Så blir "Natt på museet" och "Final destination" senare också. Helt dugliga filmer, speciellt Final destination är ju faktiskt bra :)

Meen, ni får väl ha en toppenkväll mina vänner. 90% ska väl festa, hoppas ni får skoj, men ni andra med såklart! :D

Pusss!

Kommentarer
Postat av: cissi

Hej! japp lördagens gick i festande tecken ;) men fröken, när ska vi hinna träffas ? hur ser din vecka ut? puss

2010-03-29 @ 15:32:59
URL: http://ceclilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0