helgen slut.

Hallå hej! :)

Härliga söndag idag, det gillar vi! Eller? Nej, jag ändrade mig, det hatar vi.

Gårdagen var trevlig iaf. :) Var hemma hos Camilla å färgade håret först, sen skjutsade pappa mig å henne hem till mig lagom till 8, ville ju inte missa andra chansen. Sarah kom någon minut efter hon med, å vi kikade på det. Rätt att Pernilla Wahlgren gick vidare, men FEL att Jessica Andersson gjorde det! Spännande med finalen på lördag nu, blir väl en ballad som vinner.. om någon ballad ska vinna så är det Andreas Johnson, å ingen annan!

Camilla å Sarah bestämde sig för att gå ut igår med iaf, så efter melodifestivalen körde jag hem dem till Lisa å Norman som hade förfest, blev själv kvar till de skulle på krogen också, å skjutsade dem sen. :) Där var även Christofer och Kim, å lite fler folk. :) Skitfräsch lägenhet har dom måste jag säga! Vissa är ju väldigt fascinerade av min kulmage också, ska känna å ta på den! :D haha!

Efter jag skjutsat dom åkte jag hem å tog det lugnt, sen hämtade jag Camilla å Sarah vid 3tiden.. sen fick jag äääntligen åka hem å sova!
Får se vad som sker idag, måste iväg å handla.. å även påbörja pluggandet. Men hinner nog med en film ikväll med Sarah och Tove iaf. :)

Bilder från igår, jag var fotografen, å det blev inga kort på mig själv. :)





















Haha, dubbelmackan. ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0