helg dåå

Wiiho, dagarna bara flyger fram, nu var det dags för ännu en helg. :) Ska nog inte ta tag i plugget förrän söndag å måndag, ingen brådska med det innan. Får väl se om jag får nåt ryck en förmiddag, så gör jag det isf.

Ska hem till mamma å dom en sväng ikväll tror jag, en film jag vill se funkar inte i min dvd, så måste se den där istället.
Annars i helgen blire myshelg med Sarah. :D Vi tänkte hyra lite disney/astrid lindgren filmer å kika på, haha. ;D De funkar hela livet, man tröttnar aldrig på dem. :) Sen är väl vissa sämre än andra. Självklart melodifestivalen på lördag också, andra chansen.

De flesta av er andra ska väl festa som vanligt förstår jag. Men jag förstår, jag höll på så varje helg jag med, en gång i tiden. ;) Eller ja, senast var väl för några mån sen tillbaka. :P tss.. men nu är det ett avslutat kapitel, givetvis.

Ja, jag har ingen fantasi idag, så ni får ha det bra istället. :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0