fredag

Hejsan!
Fredag idag, om någon timme ska jag ner på ICA å handla lite, så unnar jag och Sarah oss en lunch på Mcdonalds också. ;P
Gick bra att vara barnvakt igår, vi var hos grannarna och kikade på tv.. sen blev det hem och jag hann läsa lite för dem innan minstingen somnade. Nova var fortfarande vaken men sen hann deras mamma kom hem. Pratade med henne, och jag ska få skötbord, barnvagn, spjälsäng å sånt, i utbyte mot att jag är barnvakt gratis åt Nova å Hailey :) Tycker det är en skitbra deal, jag umgås ju mer än gärna med tjejerna också, det är bara kul. Och slänga ut pengar på nytt sånt, det blir ju sviiindyrt.. så det tackar jag inte nej till. ;D

Barnmorskan behöver jag inte gå till förrän i början av maj btw.. alla prover på mig såg bra ut, och hon sa det att så länge jag mår bra så är det ingen fara. När jag kommer dit nästa gång ska vi lyssna på den lilles hjärtljud. :) Spännande! Fick ju även se hjärtat på ultraljudet med, hur det slog. Underbar känsla!

Får se annars vad som händer ikväll...?

Ja ni får ha en bra fredag iaf, det ska vi ha :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0