faan

Var ingen vacker syn när man vaknade å kollade ut imorse.. när ska det vända helt?!?

Gårdagen blev inte riktigt som jag skrev i bloggen igår, pga att New moon inte funkade i Sarahs x-box. Istället drack hon och Camilla vin och blev lite lulliga. ;) Kim, Christofer å Högfors kom dit en stund också. Jag tog sällskap med Sarah å Camilla till lobby, dit de skulle, sen gick jag hem och sov.

Hyrde ju även två andra filmer igår också, "Äntligen midsommar" och "Allt för min syster". Såg precis klart på Äntligen midsommar, helt okej film men den spårade ur lite på slutet. Allt för min syster funkade inte i min dvd, så den tänkte jag åka hem till mamma och kolla på ikväll istället.

Ser inte fram emot den kommande veckan heller.. massa plugg väntar! En jobbig hemtenta bland annat.. jag har ingen motivation! Är det någon som har och kan ge till mig? Hoppas den dyker upp lite mer iaf.
Ska vara barnvakt imorron och förmodligen onsdag också iaf. :)

Går in i vecka 19 idag (18+0). :) <3

Slänger upp bilder jag knäppte igår på sängen, skötbordet, barnstolen och vagnen. Bilderna blev inte så bra, men de var inte så seriöst tagna heller. :P får ta bättre sen!





Camilla, Kim å Sarah igår.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0