At home

Var en riktigt seg å oengagerad dag i skolan idag.. första lektionen satt vi och fick prova göra olika sökningar i databaser. Inte det intressantaste.. ;p Därefter hade vi ett litet gruppseminarium, vi var bara tre i gruppen idag så blev väl lite flummigt. Men det blev bra, det vi skrev :)
Trodde jag skulle fått min bok idag som jag behöver, den sista jag behöver inför tentan så jag kunde skriva på den ikväll.. men den har inte kommit :/ får hoppas den kommer imorron då så jag kan plugga imorron kväll!
Blir en promenad med sötsarah strax istället, sen ska jag handla lite fika för imorron kommer lillsanna hit! :) Inte varje dag vi ses, är väl typ tre månader sen sist. Så vi har en del att prata om ;D

Sofia, Sis å jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0