<3<3<3

Idag var en av de bästa dagarna i mitt liv! Fick ju se min lille prins på ultraljudet :) Ja precis, det är en liten livlig pojke jag väntar. Rörde sig hit å dit, ena sekunden låg han på magen, andra på ryggen, å sprattlade å grejer. ;D Så sött! Barnmorskan pekade vart allt låg, fick se hjärtat som slog, magsäcken, ryggraden osv osv. Var svårt att höra allt hon sa för jag var helt fascinerad av den lille. Kunde inte sluta titta!
Vi sa att vi ville veta könet också.. så efter en stund så berättade hon, å hon drog även ut på spänningen lite. "Det är en liten...... pojke!" Hihi, kände mig helt lycklig å varm i hela kroppen när hon sa det.
Den 21 aug är beräknad födelse, men det är ju inget som är säkert. Kan bli ett tag före eller tag efter också. Kanske hinner bli september innan han kikar fram. :) Det visar sig!

Riktigt trevlig å go barnmorska var det också, och allt såg fint ut på honom sa hon. :)
Jag var nog världens lyckligaste efteråt!

Fick med mig kort också från ultraljudet, ska knäppa kort på dem å lägga in här så håll utkik. Får se om de blir nå bra, men hoppas det iaf.
Det var iaf en helt obeskrivlig känsla att se honom, blev helt glad i hela kroppen! Det lyckligaste ögonblicket i mitt liv, men blir nog ett ännu lyckligare ögonblick när jag har den lille prinsen i mina armar. :)

Mamma älskar dig! <3

Kommentarer
Postat av: Malin Hultin

Oj vad kul och vad mysigt =) Ska bli jätte kul att se bilderna när dem kommer upp! Man blir väldigt glad när man läser =)

2010-03-16 @ 20:08:00
Postat av: Anonym

Hoppas det blir den 4:e sep ;) My day

2010-03-17 @ 00:38:05
URL: http://lindasmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0