Orkar inte!

klag KLAG å lite mer klag! Orkar inte med värmen mer alltså, jag pallar inte! Den tar kol på mig, å så är det. Humöret sjunker ner på noll :/ vill bara att tiden ska gå fortare nu, att värmen försvinner å det blir svalare ute.. förhoppningsvis lite svalare i slutet av augusti när lillen kommer. :) Till det längtar jag, önskar jag kunde få sova å vakna när det är dags! Har aldrig längtat till att sommaren ska ta slut någon gång, men nu var det verkligen på tiden..
Ska iväg om en timme och vara barnvakt till tjejerna i valbo iallafall. :)) Gör mig nog lite gladare att träffa dem, har ju inte träffat dem på nästan en månad nu. Är väl hemma igen vid halv10-tiden ikväll.. blir inte många knop sen ikväll, ska vara hos tandläkaren kl 8.30 imorron. Sen imorron eftermiddag tänkte jag & Camilla följa med mamma å pappa till österfärnebo en sväng. Min gammelmorbror bor där och min gammelmoster från sthlm är där också, ska bli kul att träffa dem när man inte träffar dem speciellt ofta. Vad sker annars i helgen då??

Eclipse igår var faktiskt bra! :) Bättre än jag trodde den skulle vara, å klart mycket bättre än tvåan.

Ha en bra dag då..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0