Hej svejs !

Hallå där!
Nu har jag varit snål med uppdatering igen, fy på mig ! Har helt enkelt inte haft något roligt å skriva om, inte haft riktigt med tid heller pga plugg. Är väl bara det som hänt sen jag skrev sist, skola och plugg.. tråååkiga böcker att läsa. haha. Men sånt är livet! Går en riktigt skön vecka nu iaf, hade en lektion i måndags, en idag å en imorron. Sen är vi ledig torsdag å fredag. :) Wiiho! Men har väl iaf lite plugg att göra.. ;P
Ikväll började både Idol och Andra avenyn, så blev en helkväll framför tvn med sötsarah. Har verkligen saknat dessa båda program, så känns så skönt det är tillbaka igen. Ett stort plus med hösten är alla bra tvprogram som börjar, men sen är väl det också det enda pluset? :S Eller?
I veckan annars har jag inga sådär jättestora planer. Bowling är inplanerat på fredag med Sarah iaf, haha kan bli kul. :) Sen ska vi hyra män som hatar kvinnor, har velat se den ett tag, ska ju tydligen vara bra!
Annars vet jag faktiskt inte, om det blir någon liten fest kanske. Borde ta det lugnt, kanske blir så också, men man vet aldrig när det gäller mig. Som sagt, lugnare ska det bli framöver iaf, aldrig aldrig mer den fylla jag hade i fredags! uuuh!
Btw, något mer viktigt som händer i veckan är att jag förmodligen på torsdag blir brunett! Den ni! Ska bli kul med förändring, tror faktiskt jag kommer passa i det med. :) Jag å Syrran kommer bli riktigt lika bara, haha. Men inte göre mig nått. ;P
Ska läsa klart I taket lyser stjärnorna snart tror jag, sen sooova. Redan trött.

Bara för jag nämnde Idol nu så slänger jag upp ett youtubeklipp på Robin som var med förra året, med denna vackra låt. En vacker låt, framförd av en vacker kille! Ujuj ;) Lite ung kanske?! ;D HAHA! Men han var iaf en av mina favoriter förra året, och även detta framförande var ett av dom bästa, enligt mig!



Kommentarer
Postat av: Nicklas

Saaay whaaaat!?



Ska ni hyra män som hatar kvinnor?

Vart hyr ni sådana män?

Vill ni få extra med spanking eller? ^^

2009-09-09 @ 04:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0