Slappsöndag.

Hejjeeeeeeee! :)
Hade en skittrevlig kväll igår om ni ville veta! Blev upphämtad av Sarah å Sirpa först, så åkte vi till American Take away å beställde pizza. Åkte sen hem till dem i kungsgården.. käkade, drack lite å kikade körslaget. Sen vid 9snåret skjutsade hon in oss till gävle, hämtade upp Camilla på vägen. Så drog vi till Gusten på förfest! Var lite folk där, några var utklädda, haha. Riktigt skoj var det iaf, mycket trevligt folk!
Efter 11 nån gång promenerade jag, Camilla å Sarah ner till Heartan iaf, de andra drog någonannanstans sen till nån annan krog. Mycket mycket folk där, vi satt nog inte still på hela kvällen tror jag! Riktigt skoj!
Sen efter stängning kom Tobbesam och Åke och hämtade oss, snällt snällt! :) Blev sova för hela slanten när jag kom hem..

Idag har varit en riktig degdag som söndagar är, suttit inne, var till ICA en sväng bara.
Ska åka till mamma sen, kika på ensam mamma söker där, ta en promenad å umgås lite med Camilla.

Bjuder på bilderna från igår. ;D








HAHHAHAH :D Typ jordens roligaste människa den där karln! :P






Mohaha, snygg man var då! ;P








Kommentarer
Postat av: Castman-Game It

Sv: jag är Tompa:D sj?

nja hitta din blogg genom massa andra;)

2009-11-01 @ 20:30:31
URL: http://castmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0