Onsdag.

Hej svejs !
Hoppas ni mår bra! Själv är det väl helt okej. Jobbat idag, 13-21.30. Gick bra, lite segt emellanåt. Blir samma tid imorron igen... Innan dess ska jag till systemet, inhandla för helgen. ;) Blir en jävla massa dricka denna gång, när det blir tvådagars! Väldigt sällan jag kör tvådagars faktiskt lär jag säga. Händer väl, men inte alls ofta.
Solen, min bästa vän, håller fortfarande i sig dessutom! Satt å solade idag en sväng innan jobbet, sen satt jag lite på jobbet med. Så lite färg har man fått. ;) Tur jag har dom där pigmenten som gör att man blir brun lätt å  fort.. Man känner sig såå fräsch! :D Men ingen kan ju slå Sarah.. negern no 1. ;) Så bredvid henne känner jag mig nästan blek, men det är nog bara bredvid henne det. ;)
Jaadu lön på fredag å! :D Men jag känner mig fortfarande rik faktiskt, har ju över 3000 kvar på kontot ja. ;D Den du! Brukar oftast ha ca 100-lappen kvar innan lönen kommer igen. Men beror nog mkt på att jag inte har nån bil längre, man är såå mkt rikare utan den. Visst, jäkla skönt å ha bil men för tillfället klarar jag mig iaf, jobbet ligger ju gångavstånd härifrån just nu också så. Får se hur det blir till hösten med den saken.
Nu kör vi kvällsjobb imon iaf, å dagsjobb på fredag, sen så! Äre helg! Är så pepp !

Ska väl sätta mig framför tvn kanske. Eller ska jag dammsuga. :S huh !
Godnatt !


Kommentarer
Postat av: Stridh

festa i viken eller? =P hade gött

2009-06-25 @ 16:12:41
URL: http://henrikstridh.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0