tröksöndag.

Yes, söndagar är typ jääämt trökiga. Kan vara rätt sköna ibland, men det är sällan det. Man bara går och väntar på att en ny vecka ska börja. Å sjuk är jag å.. är bättre idag än igår iaf, fortfarande förkyld. Men ska försöka hålla mig inne så mycket som möjligt idag iaf, ska ju vara på dagiset kl 8 imorron. Å vill gärna vara där då med :P
Aja, igår drog Fredrik hem för att gå på kalas iaf som jag kanske skrivit, å jag fick sällskap av syster å Sofia :) Sen kom Erika med, med sina vovvar! Var trevligt, men filmen vi kikade på var väärdelös! Dorm daze, nån b-komedi. Ville se gröna milen ja, den är alltid lika bra, men det röstades jag ner för. :P
Var iaf ute å gick med vovvarna en sväng igår med. Frodo är så sjuuukt söt :) Liten blandning av papillion å nå mer. Ser ut som en lite störra chihuahua med mycket hår. Har verkligen både utseende å personlighet :) hihi.
Nääe, nu ska jag ta å fixa mat eller nåt. Klockan rinner iväg!
PUSSI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0