Fredag <3

Tjohej! :)
Fredag idag, det gillar vi. Jag å Viktor ska snart ta en promenad till Lidl å handla chips, sen blir det hem igen, invänta Sarah som hämtar oss vid 18tiden å så åker vi till Monroes och äter. Naaajs! Efter det blir det Idolmys hos henne. Imon taggar vi fest å utgång i gävle! ;)

Igår tog jag det lugnt först bara, sen promenerade jag hem till Sofia å vi tog en svängom på stan. Vi gick sen hem till mig, efter en stund kom Viktor å Stina hit. Degade å kikade tv bara.. Sofia å Stina drog efter en stund, och jag å Viktor gick å hyrde två asbra filmer! Eller vi hyrde tre, men har inte kikat på den sista än.. Två filmer jag rekommenderar iaf, Död snö och The uninvited.. Död snö var en skräckkomedi typ, å den andra en läskig rysare. Uuh, jag brukar inte bli rädd för filmer, men det var vissa ggr under den där filmen som var bra skrämmande, samt var slutet på den så himla otippat också. Shit. Den måste ni se! Jag var riktigt glad att jag slapp sova ensam inatt, utan hade någon som höll om mig hela natten. ;)

Ska väl promenera iväg strax, hörs seeen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0